Bakan Çiftçi: Göç doğru yönetildiğinde stratejik fırsattır

KATEGORİ

Güncel
Bakan Çiftçi: Göç doğru yönetildiğinde stratejik fırsattır

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, İstanbul'da sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya gelerek göç yönetimi ve geleceğe yönelik politikaları değerlendirdi. Çiftçi, Türkiye'nin göç politika…

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, İstanbul'da sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya gelerek göç yönetimi ve geleceğe yönelik politikaları değerlendirdi. Çiftçi, Türkiye'nin göç politikasını güvenlik ile insanlık, hukuk ile merhamet arasında kurulan hassas dengeyle yürüttüklerini vurguladı.

İSTANBUL (İGFA) - İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, İstanbul'da sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle düzenlenen toplantıda göç yönetimi ve önümüzdeki döneme ilişkin politikaları değerlendirdiklerini açıkladı.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Çiftçi, toplantıda göç yönetiminin geleceği ile bu alanda atılması planlanan adımların istişare edildiğini belirtti. Türkiye'nin göç politikasının Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde şekillendiğini ifade eden Bakan Çiftçi, güvenlik ile insanlık, hukuk ile merhamet arasında kurulan hassas dengeyi esas aldıklarını kaydetti.

Göç yönetiminde hem sınır güvenliğinin hem de insan onurunun gözetildiğini vurgulayan Bakan Çiftçi, "Sınırlarımızı ve kamu düzenimizi kararlılıkla korurken, insan onurunu, mazlumun hakkını ve kardeşlik hukukunu asla göz ardı etmiyoruz." ifadelerini kullandı. Bakan Çiftçi, doğru yönetilen göçün üretim, yatırım, bilgi ve insan kaynağı açısından stratejik fırsatlar sunduğunu belirterek, devletin tecrübesi, milletin vicdanı ve sivil toplumun birikimini ortak akılla buluşturarak geleceğin göç politikalarını şekillendirmeye devam edeceklerini söyledi.

KAYNAK : IGFA

#ETİKETLER: guncel

YORUMLAR

Bu haber için henüz yorum yok. İlk yorumu siz yazın.

YORUM YAP

Zorunlu Tüm Alanları Doldurun.